poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Ćwiczenia

Hej
Czytałam Wasze komentarze do postu o motywacji. Bardzo się cieszę, że ktoś czyta tego bloga, bo nie tylko mogę komuś pomóc, ale także Wy możecie mnie wesprzeć :). I z komentarzy, które przeczytałam, jeden wpadł mi tak "w oko". Był on od Pietruchy. Mi też mówią wszyscy, że mam się nie odchudzać, że jest dobrze, tylko że Ty lubisz swoje ciało, ja nie. I tutaj problem, dlatego mała dieta.
Na dzisiaj obiecałam ćwiczenia, które pomagają spalić kalorie. Znalazłam niektóre na YouTube i myślę, że są dość dobre.


Na sam początek trochę fitness. Zawsze rozciągam się z tym filmem.


Następnie Zumba, która jest dość ciekawym tańcem. Przyznam, że trochę męczy ale są efekty :)

Jak na razie wstawiam tylko te video, z którym ćwiczę. Mam nadzieję, że ćwiczenia Wam się spodobają.  Trwają one łącznie z 15 minut, więc można je powtórzyć lub wymyślić własne.
Na dzisiaj tyle, jeżeli macie jakieś pytania lub chcecie żebym napisała o czymś np. kalorie, jak obliczyć BMI itd. to piszcie w komentarzach. Na każde odpowiem :)
strawberry

13 komentarzy:

  1. ciekawe ten pierwszy filmik chyba trochę lepszy ale całość i tak supcio ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno mi się przydadzą :)
    Zwłaszcza po świętach ^^
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim wiosennym rozdaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wszędzie widać diety i ćwiczenia :D
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. zaobserwujesz jeszcze raz, bo nie załapało? :P
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowy blog :)
    Super ćwiczenia :D
    + obserwuję

    Zapraszam też do mnie:
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ej świetny blog .

    http://lovelovelaslove.blogspot.com/
    zapraszam + obserwuje i liczne na to samo .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog dużo tu fajnych postów :) a w tym o ćwiczeniach jest napisane, to dobrze ponieważ chyba każda dziewczyna chce schudnąć przed wakacjami :D
    + Obserwuje i licze na to samo :)http://odszyfrowane.blogspot.com/ z pozdrawianiami - encrypted.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tak jak ty!
    Że niby wszystko ok, wszyscy się dziwią a ja wolę udoskonalić sylwetkę .
    Twoje posty na pewno mi się przydadzą. Powodzenia w odchudzaniu:D
    Obserwuję :* zapraszam do sb http://s0meonelikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygowałaś mnie filmikami
    Życzę powodzenia i obserwuję ponieważ sama jestem na diecie wiem co przeżywasz ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń