sobota, 7 kwietnia 2012

Od początku

Hej!
Tutaj strawberry. W tym roku skończę 14 lat.
Założyłam tego bloga z myślą o innych ludziach, którzy chcieliby schudnąć. Nie jest to proste, jednak będę opisywać tu różne sposoby na "przetrwanie". Mam nadzieję, że efekty będą. Razem z Wami przez najblższy miesiąc będę próbowała wytrwać do końca. Opiszę tutaj kilka sposobów do motywacji, ale także rad jak szybciej schudnąć.
Mam nadzieję, że blog Wam się spodoba, bo jest z myślą dla tych, którzy mają podobny problem.
Więc od jutra zaczynamy (ja już właściwie od dzisiaj xd).
Pozdrawiam.

strawberry.



10 komentarzy:

  1. Wesołych ;D
    Zapraszam do mnie nowa notka
    www.zyciowe-story.blogspot.com
    Oczywiście zapisuje się do obserwatorów i licze na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrzebuję schudnąć wręcz przeciwnie powinnam troszkę przytyć ale i tak będę go czytać, bo wydaje się ciekawy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie musialam i nie musze schudnac, ale dolaczam do obserwatorow;)


    Wesolych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hymm pewnie mi sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mi miło że ci się mój blog podoba następny rozdział może za jakiś czas ;D
    Twój też wydaje mi się fajny dodaję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz :)
    Tutaj też ciekawie, a mała dieta na wakacje się przyda :D
    Również obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat ja nie mogę schudnąć, ale będę śledziła twoje (wasze) postępy ;) Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za komentarz i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. po co chudnąć ? :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz ! ;) Daję kredyt zaufania i obserwuję! Myślę, że blog będzie ciekawy ! ;d

    OdpowiedzUsuń