niedziela, 8 kwietnia 2012

Motywacja

Cześć.
Dzisiaj trochę o motywacji, bo bez niej nic się nie uda. Ale na początku zacznę od tego ile ja bym chciała zrzucić. Ważę 51,5 kg, a moje marzenie to 47 *_*.
Ja z ogółu ważę się codziennie, ale wczoraj powiedziałam : NIE. Koniec z tym, będę się bardziej dołować bo jest tu pół kilo więcej. Wczoraj weszłam na wagę i w zeszycie, który stworzyłam do mojej "diety" zapisałam ile ważę. Napisałam również jak się czułam w tym dniu, czy może odczuwałam głód, lub czy może nie czułam się źle. Dzisiaj wieczorem zrobię to samo. I postanowiłam, że co tydzień będę się ważyć. W każdą sobotę. Tylko w sobotę. Może wtedy uda mi się porównać czy to coś dało, ale z tego co słyszałam, to pierwsze 2 tygodnie są najtrudniejsze.
Ok, przejdę do rzeczy. Dzisiaj zjadłam śniadanie, z czego była to święconka z Wielkiej Soboty. Około 15 miałam obiad - kaczkę z ziemniakami. Ja zwykle kolacji nie jadam, bo nie czuję takiej potrzeby, ale teraz myślę, że jak będę głodna to zrobię jakąś kanapkę, ale nie później niż 18.
Plan na dzisiaj to poćwiczyć 40 min. Aktualnie korzystam z jednej płyty z gazety Fitness, która jest na uda. Przyznam, że mocno męczy i po 10 min ćwiczenia z nią byłam tak zmęczona jak po 2h w-f.
Ciekawe strony do motwyacji przy odchudzaniu znalazłam tutaj :
2) http://www.sfd.pl/MOTYWACJA!_Czyli%3A_co_pozwala_wytrwa%C4%87_wam_przy_diecie_i_treningu_-t253150.html
3) http://kalorynka.pl/porady/45/Jak-wspomoc-moja-motywacje-do-diety-i-wytrwac-w-niej-do-konca-/pokaz.aspx

Jeżeli macie trochę czasu to zapraszam bo są dość ciekawe :)
Ja staram się nie jeść słodyczy, a jak już to jeden np. batonik na tydzień. Nic więcej. Jak na razie nie czuję się źle, więc z moją dietą idę dalej.

CEL:  Stracić 2kg w 2 tygodnie.
Zaraz idę się pomierzyć w pasie, udach i talii.
Dzisiaj na tyle, jutro postaram się dodać jak ćwiczę.
Papa ;*

7 komentarzy:

  1. Te linki są ciekawe :D
    Czekam na ćwiczenia :>

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki :)
    smacznego jajka :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka
    www.zyciowe-story.blogspot.com
    Zapraszam do mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  4. uhuhu.. *_*
    Ja nie mam kłopotów z wagą wręcz, każdy mi mówi, że jestem za chuda, ja jednak tak nie uważam. Lubię siebie taką jaką jestem^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ważne jest to aby ćwiczyć systematycznie ;D dbaj o siebie ; D
    ________________

    oczywiście obserwuje ,
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Yhhh u mnie nie ma motywacji .!
    Musze poćwiczyć xD

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam motywacji do niczego XD

    OdpowiedzUsuń